jag vet att du är värd så mycket bättre, men ändå är du den enda jag vill ha.

Sitter i min säng i min mysdress, en stor beebis känner jag för åh vara såhär
första dagen på sommarlovet så tjockar jag med pringles hihi(a)
men iaf vaknade imorse då när pappa väckte mig, mitt i en dröm världens bästa
typ, men ah..
Fixade mig inför skolavslutningen, blev inga shorts idag utan jeans för vädret sög
eller ah suger fortfarande. Sen bar det av mot bussen, va i skolan, fikade, fick höra
på sång, se när våra lärare dansade "au se te pego" med lite omgjort text..
Ja vad ska man säga alltså..
¨
Sen så drog ja till stan, köpte en tröja och sen åkte jag med bussen hem. Så vart
hemma kanske 30min eller något. Inte mycket mera att skriva, ska åka med pappa
åh kolla ny bikini överdel sen, så ni får se tröjan senare också ifall om ja hittar
en bikini så visar jag de båda samtidigt^^
¨
Men nu ska jag sätta mig och kolla på teve, så bloggar senare eheh.
Ciao:*
DAGENSOUTFIT: tröja-Gina tricot // jeans-Gina tricot
avslutningsfikat








tummen upp för sommarlov!
~egobilder, men vet att ni gillar't;))~


Sv. Ja, jag ska kolla efter avslutningklänning osv, själv?:)

2012-06-07 // 17:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback