just because the relationship ended, doesn't mean the feelings did..

Sitter just nu och smsar med Evelina om att övningsköra, och så
om "våra" jeans vi ska söka igenom hela stockholm efter haha;)
Men förutom det då, nu har jag och pappa skickat in ansökan om att
jag ska få övningsköra och han bli handledare.
Den 29e drar vi på kurs, sen ska ja bara checka synen sen så är det
dags för mig att ge mig ut i trafiken..
¨
Tror att ja ska ringa till trafikinformationen som berättar om trafiken
på radion, åh varna att jag ska ut på vägarna.. Så dem kan varna
andra bilförare runt omkring att dem ger sig ut på vägen på egenrisk D:
Nejmen mer seriöst nu igen då eehhee.
¨
Har inget att blogga om, eller jo. Åkte ju med pappa förut, skulle kolla på
en bikini för typ 100kr.. Men kom hem med ett par nya skor, som kostade
betydligt mycket mer än så haha>.<.
Inte direkt min typ av stil eller ah, har alltid tygskor, men fastnade för dessa
så köpte dem direkt hihi.
¨
Inte mycket mera att skriva nu, ska kolla på teve och fortsätta smsa med
Evelina om allt och inget.
Bloggar imorgon eller kanske senare. Ah ni lär ju märka.
Ciao:*
min nya tröja:') love it!


mina nya bebiiisar hihi(a)


» Bella

Ähh, inte så farligt att övningsköra, är rätt kul (a) Visst läskigt i början, men det är värt det, man får ju körkort ;D

2012-06-07 // 19:44:26

Snygga sneakers!

2012-06-07 // 21:11:14

sv, ska på stan imorn sen vet jag inte sj?:)

sötnos

2012-06-07 // 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback