the tears fall from my eyes, i'm alone and I feel empty, god i'm torn apart inside..

Sitter i sängen och har nyss ätit, blev kebabrulle idah, mumma. Ska
packa mina saker och gå till Elin och spendera kvällen och natten där.
Inte gjort mycket idag, pratat med mina goingar, sovit i soffan osv.
 
Har inte särskillt mycket att skriva. Blev ett sent första och enda inlägg
för idag. Men gick inte att blogga förut idag så gav upp då, och struntade
i det istället.
 
Äh ni får leva med detta lilla inlägg.. Bloggar imorgon då jag kommer hem
och gör ett tidsinställt inlägg nu på direkten som kommer upp tidigt imorgon
bitti haha(a)
Men vi hörs, Ciao:*
just nu. osminkad & ofixat hår, vackert:')
jag & flikkan som natten ska spenderas hos!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback