sometimes i wonder if love is worth fighting for, but den in remember your face and i'm ready for war..

Sitter just nu i soffan och kollar på teve och äter frukust, vaknade sjukt tidigt..
Somvanligt, orkar inte med det längre.. Men vad ska jag göra när medicinen inte vill
funka så ja vaknar 1000ggr på en natt och tillslut kan jag inte somna om...
 
förutom det då, inte bloggat under helgen på ett seriöst sett.. Inte alls mått bra
på något sätt.. Allt är sjukt jobbigt nu, åh såg nyss att de är den 11:e idag, 11:e
juni.. skitdatum alltså..
Men iallafall, i fredags vare studentfest, middag, eller vad fan de nu kallas. I 
lördags jobbade jag, börjar bli grym på de där nu alltså haha..;) Så igår drog jag
med Evelina till Stockholm på shopping runda & rixfm festivalen, så tänkte berätta
lite mer om de och bjuda på miljoner bilder!
 
Vid 11 tog jag tåget mot Stockholm, och Evelina hoppade på senare, så drog vi 
dit sprang mellan två olika Gina säkert 15-20ggr, för på den ena hittade vi något som
inte fanns i rätt storlek så fick vi kolla på den andra osvosv ahah..
Men så hittade vi massa snygga kläder, och runt 3 drog vi till kungsan för en bra plats.
Så började det vid 4, så fick vi se & höra Agnes, Erik Hassle, Moa lignell, sons of midnight,
Dead by April, James Morrison, Danny och Loreen. Sen så var det 4 sångare som körde
medleys i "mellan akter", så fick vi även höra Olas EM-låt haha..
 
Efter det slutat så drog vi till seven eleven satt åh tog de lugnt och Evelina laddade sin
mobil, innan vi drog med tåget hemåt. Men fick vänta själv i hamn i 30min, men en urladdad
mobil.. Åh kan ju säga att tankarna var inte lite kaos i mitt huvud då alltså..
Men kom hem halv 11, då gjorde jag tacos åh efter det la jag mig och sov ehe.
 
Åh om ett tag ska pappa hämta upp mig åh köra mig till mamma. Så bloggar
senare under dagen.
Ciao:*
DagensOutfit: jeans-BikBok // tröja-Gina Tricot
 
komihåg alla filmerna har nt bästa ljudet osv, mobilfilmat alltihopp.


Sv. Nä, men hittade lite annat ;)

2012-06-11 // 15:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback