someday you will be loved

ligger i sängen och chillar, har ansiktmask och hela alltet.
Men iallafall inte orkar blogga ordentligt, inte mått på topp, drömt om
han flera gånger. Jobbet har slitit osvosv, men ska försöka komma igång igen
och svar på era kommentarer också.
 
Men iallafall gårdagen, mådde kast, låg i sängen tills klockan kvart i 2, då
det var dags att gå till jobbet. Slutade 7, åkte hem och tog det lugnt..
Sen idag så vakna jag vid 11 åkte till Gnesta vid 1, handlade en ansiktsmask &
ett typ läppsyl som typ ger lite större läppar (Elin tipsa mig, min överläpp försvinner
då ja ler liksom...) Började vid 2, och slutade 7 idag igen.
 
Sen jag har kommit hem har jag ätit middag, vart ute i trädgården och plockat rabarber
för att göra en rabarber paj, så har jag bara fixat en ansiktsmask.
Ska strax tvätt bort den och senare blire nog filmmys med mina älskade bröder.
Har ine mycket mer att skriva nu. 
Juste hade fått hem saker ja beställt också igår.. Men skorna va förstora så dem ska
bytas, men en bikino och skjorta blev de iaf^^
Juste min förbannade kattfan, bet av sladden till mina enda fungerande mobilhörlurar
igår, fatta ilskan! så kan inte lyssna på musik nu, daaaamp!
Ciao:*
'
DagensOutfit: jeans-VILA // linne-H&M // tröja-H&M
mina avbitna hörlurar..

skjortan jag beställde.

min sööta bikini.
läppstiftet som typ gör läpparna lite större.
söt tjej med choklad i ansiktet.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback