put me on a plane, and fly me to anywhere..

Sitter just nu och kollar när lillebror spelar ps3. Bloggade inget igår pga olika saker.
Började med att hela natten till igår låg jag och smsade med Stefan, så somnade vid
typ halv 7, åh vaknade vid 9 och kunde inte somna om.
Åh när jag sover lite mår jag skit dåligt, blir asgrinig osv.. Men igår fick jag sprängande
huvudvärk åh den va så hemsk så blev helt yr. Skulle egentligen träffad bästa Evelina,
men eftersom jag mådde så dåligt så blev det inget..
Men vi fick även besök av min morfar, som kom med ett kuvär, åh i de låg det pengar, för
att vi fått sommarlov! så helt okej det, tack bästa morfar♥

Sen la jag mig och sov en stund iaf, och sen efter middagen tog det hus i helvetet.. Allt
kaosade, jag började gråta, skaka och kunde inte sluta. Drog ut i skogen till ett jätte högt
berg med jätte fin utsikt där jag satt i flera timmar för mig själv, och bara rensade huvudet..
Hade tänkt blogga efter maten liksom, men eftersom de spåra så blev det inget.. För när jag 
gick hem la ja mig bara och sov.

Åh idag då, vaknade vid halv 11, de längsta jag sovit typ på evigheter. Åh planerna för idag
är att va hemma och ta de lugnt tyvärr.. Sen ska vi väll käka smörgåstårta för att fira lite var
planerna.. Men nä jag tänker ta min bit och sätta mig i mitt rum, för jag tänker inte vara inärheten
av idioten, svinet, den psykopatiska människan, ALDRIG!
Har inget mera och skriva nu, ska spela och sjunga lite.. så bloggar väll kanske senare.
Ciao:*

GårdagensOutfit: jeans-VILA // tröja-present

haha ser ut som en dvärg på bilden typ, nejmen värsta kort:c

naturligtjej, inge smink, åh lockigt hår ehhe;$

sommarlovs "presenten" från morfar

smörgåstårtan, taggar åh äta ftw(y) TJOCKTJEJ.SE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback