om någon nånsin kallar dig ful, ta inte åt dig. ge personen en kram och visa att du stödjer deras synfel;)

Ligger i sängen och mår allmänt kass.. lyssnar på musik och dör lite, jag har
fan världens sämsta vän.. hahaha.
Men förutom de, kollat igenom frågorna och nu är frågestunden AVSLUTAD!
Efter detta inlägg ska jag börja svara på alla frågorna så.
¨
Blev somsagt ingen skola, förklarar varför senare. För tänkte göra ett videoinlägg
så ja måste ju ha något att prata om då ehehe..
Åh imorgon är sista skoldagen innan avslutningen på torsdag, fytusan vad härligt
alltså! Så sjukt jävla skol-less så det finns nt.
¨
Jo juste Hanna.J vann ju BB igår.. Vilket jag inte tyckte va rätt.. bara massa
röster pga att de är så synd om henne, att hon fått skit osv. Ja tycker självklart
Amandus skulle vinna, dels han han är Gnestabo som jag också är, och han
förtjäna det mer än henne men ah..
¨
Inge mer åh skriva, ska försöka sova tror jag när jag videobloggat och svarat på
alla frågorna.
Ciao:*
HAHAHA du gjorde hela min dag vännen...

(ja har failat med min ålder.. Står 16, fast är 17 haha D:...)
men iallafall följ mig på instagram!
rossanatiidblad
rossanatiidblad
rossanatiidblad
@instagram




Ha en bra dag! ♥

2012-06-04 // 14:22:39

har lagt till dig nu! säg till när du har lagt till oss;)

2012-06-04 // 15:28:35

sv: härligt, jadå :D

2012-06-04 // 17:28:51

Sv. Härligt, det är bra med mig också :)

2012-06-04 // 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback