love me when i least deserve it, because that's when i really need it.

Ligger nu i sängen med datan åh pratar med Elin i tele, och kom hem för en stund sen.
Tror jag ska ta och försöka sova en stund.. Galet trött alltså, så ah. Men iallafall fick med
mig ett par jeansleggings, tröja, jacka åh nagellack med  mig hem så är super nöjd. 

Inget speciellt att skriva egentligen, senare ska jag upp till Marie åh käka, så fram tills
dess kan jag sova iallafall ehe;$ Men nej nu babblar jag bara om helt cp saker...
Så jag bloggar senare, då jag har något vettigt åh skriva.
Ciao:*

DagensOutfit: jeans-present// tröja-Gina tricot // mössa-Cubus


översvämning ute.. enda upp på trottoaren liksom:c

mina superblöta fötter.. skit dag..

åh dagens inköp har ni här ovan också^^



Haha det hade han nog gjort om det hade gått:$

2012-06-17 // 15:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback