jag ger vänskap till många, kärlek till få. mitt hjärta till en och inte till två, och det var du som fick mitt hjärta..

Ligger i min säng nu med en Marabou breve, alla tjejer behöver det då och
då åh nu var det min tur eehhe. Nejmen mera seriöst, pappa skjutsade mig
och min lillebror Mathias till mamma vid två då han hade slutat skolan. 
Så när vi kom hit bestämde vi oss för att ta cykeln bort till affären, va tvungen att
inhandla lite tjejgrejjor, plus ville ha choklad. Åh eftersom jag har lättare åh cykla än
att gå fick de bli cykeln.

Så när vi handlat klart och ska cykla tillbaka eller ja cykla och han åkte snål skjuts på
pakethållaren;) Så börjar de verkligen ös regna.. Åh när vi kommer in rinner de vatten från
mig, och min lillebror är lite blöt på benen.. För jo då har jag "tagit emot" allt regn så han inte
fick ett skit på sig typ.. haha as surt ju>.<

Men sen vi har ute har jag bara legat i soffan och kolla på teve, allt från mode till tonårsgraviditet.
Orkar verkligen inte göra ett skit.. Åh de är så fruktansvärt jobbigt att inget bli bättre.. menmen.
Juste nu lite å kvällen har jag suttit och hållt på med mina jeans som jag klippt till shorts, börja
sätta dit nitar och slita å dem osv.
Men inget mer och skriva nu typ, ska ta och borsta tänderna och sova.
Åh ja tror Sverige nyss gjorde mål på fotbollen, slipper kolla.. Kan bah kolla in på FB då åh då..
Ciao:*

random we♥it bild.

GÅRDAGENS INKÖP!

Ah men tänkte byta stil dååårå, nejmen nitbältet är för att plocka
bort nitarna och sätta dem på mina shorts som ja ska göra om^^


skulle du kunna rösta på min blogg? <3
inlägget: http://johannalives.blogg.se/2012/june/triangelturnering.html

2012-06-12 // 08:55:49

sv: vad görs? :D

2012-06-12 // 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback