it's like screaming, but no one can hear..

Sitter just nu och lyssnar på JustinBieber "as long as you love me"
kärlek till låten alltså! Åh ja jag har börjat gilla JB, lev med det;)
Men iallafall efter att jag kom till pappa igår låg jag och kollade film åh åt
melon, smsade med Evelina & Stefan. Så efter ett tag ringde jag upp honom
så låg vi och snackade ett bra tag tills han skulle göra lite annat.
Nu börjar planerna för sommarlovet falla på plats också, så de taggas;)
Men när vi pratat ringde jag upp Elin så snackade vi om allt mellan himel och jord,
och planerade lite ehehe;))
Så somnade jag sen runt typ halv 3, eftersom att jag skulle ha jobbat idag.

Men pappa ringde åh väckte mig halv 9 för att ja skulle till jobbet tills halv 10.
Åh när jag kommer dit har dem bytt tillbaka till de gamla schemat vad det
gäller Söndagar igen.. Så gick dit i regn & översvämmingar i onödan för att dem
inte meddelat mig om att de ändrats igen-.- så gött jävla irriterad tjej alltså..
Men pappa kommer snart & hämtar mig för nu blire att checka kläder och lite
shopping ist?
Så bloggar då jag kommer hem, lite smått brottom nu(a)
Ciao:*

gammal bild eeehhe,men ganska söt ändå;))


sv: tack :D Vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, själv?

2012-06-17 // 12:14:53

sv: jag ska bara chilla idag sj? :D

2012-06-17 // 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback