is what you living for , worth dying for?

Ny vaken tjej som snart ska äta frukust är det som bloggar nudå.Orkade aldrig blogga
igår när jag kom hem, var helt slut efter en dag ute i solen med massa skoj.
Men iallafall jag och pappa åkte runt halv 12 till intersport och jag fick min kära keps.
Så efter det åkte vi till Marie direkt och va där och väntade på mina kusiner och deras
föräldrar.
Så kom dem vid ett tiden kanske? Så fram till 2 halv 3 kanske chillades de men runt där
så blev det midsommar lunch med sill, potatis,kötbullar, prinskorv, och en majs röra, mumma.
Så efter det bänkade jag och min kära kusin Ida oss vid teven tills vi bestämde oss för att gå till
ica, behövde ladda på min mobil...
Men så följde Sebbe med (min mosters man) oss för han orkade inte sitta still. 
 
Så gick vi dit och pratade om lite allt möjligt, så skulle vi köpa godis.. Och blev ju lagom mycket
alltså haha, men så fick vi även en varsin glass. Men tror ni mitt comviq prisplan fanns åh köpa
där eller? nej självklart inte.. skit Ica!
Men påvägen tillbaka så fick jag ett sms om att min mobil blivit påladdad och fattade inget, men
då hade Sebbe laddat på den med poppis185 :'). taaack så mycke.
Men något blev helt cp med laddningen så fick typ 16179 fria sms, istället för 5000.. o.O
 
Men oj har skrivit cp mke.. Men aja. Sen blev det grillat på kvällen och efter det gav jag och
Ida oss ut på jakt efter blommor för att göra en krans:') Så vi va borta ett bra tag och plockade
helt okej mycket blommor alltså.. Fyllde typ hela bordet ute, när vi la ut allt haha..
Sen gick vi in igen, kollade på teve med alla och åt glass och jordgubbar. Sen efter det drog jag
hem för jag va så fruktansvärt trött:c
Juste vi hade världen bästa midsommar väder, här brukar de fasen alltid regna:c Men det
va strålande sol & as varmt hela dagen lång:')
Åh så såg min midsommar ut.
Nu ska jag äta frukost, Ciao:*
en liten bildbom ja.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback