ibland undrar jag om du tänker tillbaka på oss, så som jag gör..

Sitter i min säng med Texas breve mig, som bara ska störa.. Bita i USB-sladden,
åh om han inte gör de ska han gå upp på tangenterna och kolla på skärmen D:.. Sen
Alaska på andra sidan, men hon ligger bara och sover. Härligt med lite sällskap såhär,
när typ inga fått sommarlov här nere förutom jag..>.<

Men iallafall  lyckades sova till 11 idag efter att vaknat, somnat om, vaknat, somnat om
osv. Hatar att inte kunna få sova hela natten eller lite länge iallafall, menmen.
Ska bara vara hemma och ta de lugnt nu idag tills 5 kanske? Då tar jag bussen till Gnesta
jag och Elin tänkte dra och kolla å niornas bal, älskar åh se alla klänningar osv ehhee(a)

Har inte mycket mer att skriva nu, tänkte ge er någon bild från igår och sen från imorse,
på mig och mitt kära sovsällskap. Bloggar senare.
Ciao:*

gårdagens inköp eehhehe..

ja.. idiotiska katt som lägger sig på shortsen ja fixar D:

jag och mitt kära sovsällskap:*

ja perfekt ställe åh ligga på osvosv.. blir ju mosad av tjockbenen..:c



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback