i don't need glasses to see your beauty.

Har inte bloggat idag eftersom jag vakna vid 8, vid 9 åkte jag mot sjukhuset.
Så var där i typ 1.5timma? Fick ta massa äckliga blodprover osv.. menmen.
Fått veta vad jag har för sjukdom nu, plus att min kropp är klent byggd. Tänk
att en läkare kan se det genom att kolla på en arm o.o haha.
¨
När jag kom hem efter att vart och storhandlat, blivit svimfärdig på affären,
hämtat ut mina mediciner och vart med på systemet med de vuxna, så mötta
jag min älskade Nathalie.
Så har vi lekt med Texas & Alaska, handlat godis och så nu är hon hemma och
äter, samt leker lite med sin lilla kusin. Så just nu sitter jag och väntar på att hon
ska komma hit igen.
¨
Inte mycket mera att skriva nu kollar på "min pappa är bättre än din pappa" på
teve. Men iallafall, ställ massa frågor åh gör mig glad;$
Så hörs vi kanske imorgon, annars på måndag. Ha en superbra helg.
Ciao:*
"Sjukhus"Outfit: mjukisar-BikBok // linne-BikBok // kofta-JC
DagensOutfit: tröja-Gina Tricot // jeans-födelsedagspresent
fint väntrum.. Kännde att ja passa in osv haha>.<

min nyaste tillkommst bland mina närmsta vänner..

min bättre hälft!♥


sv: allt bra? :D

2012-06-01 // 21:24:26

sv, okej vad kul, vet inte, tv och chilla;)

händer imorn?

kram sötis

2012-06-01 // 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback