i don't know if i will make it, but watch how good i fake it

ligger i sängen, har sovit en stund nu på kvällen innan jag ringde Stefan
pratade vi en stund (åh nej jag sa inte att vi skulle kladda på varan!) haha..
men han skulle klippa sig? så skulle ringa han senare då han smsa mig.

Men iallafall dagen då. Åt tårta till frukust, orkade inte göra någon frukust så sparade
mig till tårtan ist, tjock som jag är:') Så efter det har jag tagit det lugnt, åh skulle med
mamma till affären för bestämde att maten på menyn idag var hemlagad pizza så skulle
vi handla lite saker till den..
Åh ja.. Mina fötter är misshandlade, skavsår på båda, blåsa på ena, åh på den som inte
har blåsa har ja min tå som är helt cp sen en TJOCK typ ******** hoppade på den på LMFAO...
Så skulle mamma typ alesolsprita den åh göra ngt hål med en nål så de skulle läka bättre..
Åh de gjorde så fruktansvärt ont, så satt åh skrek typ "ajajaj" åh grät haha...:c

Men så handlade vi tillslut, åh cyklade åh höll på åh krascha med cykeln.. lyckat alltså..
Så lagade vi pizza, de va den godaste pizzan ja ngnsin ätit men de är hemligt recept:')
för vi gjorde på eget sätt och den blev gudomlig! så vill ni äta godaste pizzan kan ja bjuda;))

Men nu har jag inget mer åh skriva typ, ska kolla på Hells Kitchen om en halv timma sen
bädda ner mig i sängen igen. 
Bloggar mera imorgon.
Ciao:*


DagensOutfit: mjukisar-H&M(barnavdelningen) // tröja-H&M

tårtan idag, ska fan bli fika/tårtabagare & pizza bagare(y)

ja bara för jag har en helt okej snäll vän...


sv: okej, jag har precis käkat frukost :P

2012-06-15 // 10:54:08

sv: det är toppen, själv? :)

2012-06-15 // 11:00:43
» Bella

Oj, jo det var ju en bit bort :( Ja, jag hoppas att han också är vid din sida snart! Pratar du med honom nu när han har flyttat? Jo, visst men allt känns bara ja, konstigt och meningslöst på något sätt så vetefaan vad jag ska göra, känns som om att allt jag gör, påminner mig om honom... Jag finns också om du vill prata, okej jag addar!

2012-06-15 // 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback