fall seven times, stand up eight..

Hej hallå nu är jag här igen.
Kom nyss hem från Ica köpte en ENORM bulle(eftersom ja inte vågar
använda micron, åh tina dem i frysen.) och en starbucks latte.
Åh jag har kommit fram till att detta är inte min dag.. Först det med
den jävla micron som skrämde skiten ur mig..
 
Sen så när ja va påväg hem så stod en utlänning åh stirra mot mig, så
när ja gått förbi hnm börjar han gå efter mig..
Så ökar jag farten så mke ja kan med mina leder, åh hör hur hans fotsteg
bakom mig ökar också. Åh blir smått stressad så tar fram hem-nyckeln
(är hemma själv). Så kommer jag till porten åh kommer in när jag ska svänga
mot dörren kollar jag bak och ser utlänningen gå mot porten också.
Åh då blir ja så stressad så får först inte in nyckeln i hålet, åh när ja väl får de
så har jag inte satt in nyckeln ordentligt, så hör jag hur porten öppnas, åh då kommer
paniken, åh tårarna börjar trycka på av rädslan, stressen & paniken, så jag trycker in
nyckeln som en idiot vrider åt fel helvetes håll först, men byter fort, låser upp drar ut
nyckeln kastar mig in låser, åh kollar i kikhålet i dörren!
Åh då ser jag hur han stannar vid trappen, stannar och går ut igen..
ska fan aldrig lämna lägenheten igen när jag är hemma själv, iallafall inte idag!
 
Men iallafall dricker min latte nu och när ja druckit upp ska jag hälla ut alla mina kläder
på sängen och rensa ur det jag inte använder, kan ha allt där, men använder inte
ens 1/3 så. Så det ska jag änga min dag åt, sen ska jag städa hela rummet, tvätta
mina kläder, bädda rent i sängen och ta ett långt bad och pyssla om mig själv, med
hår inpackning osv.
Men ja bloggar senare, då ni får lite bilder också^^
Ciao:*
haha bilder från gammla tider:') tänk så jagsåg ut.. löshår åh allt..


» Bella

Åhh, hatar den känslan när någon följer efter en. Så jävla läskigt och man får ju faan panik! :(

2012-06-24 // 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback