boy i want your last name...

Kom nyss till pappa.. Var hos mamma tills vi hade käkat, sen så kom
pappa och hämta mig tack och lov, stackarn störde han på hans lördag kväll,
just när han tänkte dricka en grogg så han inte fick köra bil, så fick han skjuta
upp de för åh hämta mig ist, haha;) . Men de är så sjukt jobbigt att va där, när
allt är kaos. Mår fan inte bra när det är så.. Men personen är ju inte frisk i huvudet så.

Men iallafall sitter åh letar en film för kvällen såhär i min ensamhet, men hittar
ingen en så länge D: Eller jo, en men den hittar jag inte på internet någonstans-.-
När jag väll hittat en film ska jag tvätta bort sminket, skära melon till filmen. Sen
så ska ja bädda ner mig och kolla på filmen själv.. underbart, fast nä.. men aja.

Men ska leta vidare nu, och bloggar imorgon då jag kommer hem från jobbet.
Hoppas ni har haft åh får en fortsatt bra lördag.
Ciao:*

gammal bild, skolavslutningen 2011.
Va glada.. inte ofta man ser mig i klänningar...


» Bella

Kanske lite sent med att komma med filmer nu, men iaf, då har du tips till nästa gång du inte vet (a) Jag vet inte vad du gillar för filmer men en jag kommer på nu är never back down. Jag blir iaf peppad och han som är huvudpersonen är kanskeliite snyygg, ehe (a) Nej men den är bra! :)
Hoppas du har haft en bra dag annars! :)

btw, pappa är alltid bäst. (Tycker jag iaf, ehehe)

2012-06-16 // 22:52:41
» Bella

Okej, det är ju bra att ni pratar i alla fall :))
jaa, det är verkligen jobigt, men ja, förhoppningsvis så blir det bättre snart, i alla fall lite. Men tar en såån tid, men det är väl då man vet att man verkligen älskade den personen väldigt mycket.

haha, jaa det får du göra! haha precis ;)
Jaa, det är han verkligen, oavsett vad! :)

2012-06-17 // 11:11:59

Rösta gärna i min blogg! Läs mer dääär;D
Ps! Fiiiiin Blogg!!!!!! :D

2012-06-17 // 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback