you can walk straight through hell with a smile

Ligger i sängen, lyssnar på musik samt att jag och D försöker komma fram till när
vi ska ses, vägrar ju visa mig nu typ för mitt hår, så de blir inget idag iallafall..
Åh sen är ju han gött uppbokad underlovet så vi kanske kommer fram till något
någon gång haha.
Men utöver det, snart är det middag som gäller sen vet jag inte vad kvällen bjuder
på. Är jobb imorgon iallafall så måste se till att sova ordentligt så jag inte är 
helt slut på jobbet imorgon.
Jo försöker även få tag i pappa men hans mobil är avstängd-.-', så är inte
det lättaste, men ska iallafall se om han vill åkta till S-tälje med mig på lördag
så jag får köpa en ny kamera, måste ha tills utlandsresan och passar på nu
på mellandags rean.
 
Juste har även kommit på en räddning av mitt hår tror jag? Ska låta det va
förjävligt några dagar fram över och sen lägga i en mörkblond färg så att det
blonda förbannade blir mörkt och de som är orange aktigt blir mer åt de blonda
så går de förhoppningsvis ihop, men det kan iallafall inte bli värre än nu! Men innan
dess ska jag övergöda? mitt hår i inpackningar.
 
Men aja nu ska jag chilla vidare, Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback