i don't wanna hold you, if you wanna go.

Sitter i sängen men ska snart gå upp till pappa och Marie för att äta middag. Blev inget bloggande
mer igår kväll eller imorse kan fatta det kort varför.
Åt en mysig middag på "grekiska kolgrillsbaren" till förråt åt jag ostrullar, och varmrätt åt jag 
kycklig souvlaki, scampi och pommes. 
Efter det åkte jag hem till pappa, kvällen fortsatte positiv tills ett jävla idiot ska komma och bete
sig svin, säga en massa saker och hålla på, och efter det gick det bara utför.. Varför tänker
jag inte säga, ni som vet, vet. Så hade en skapligt jobbig natt och va trött som aset imorse.
 
Har även jobbat idag därför jag inte bloggat tidigare, och sen jag kom hem har jag bara
legat i sängen och kollat ifatt pll och vampire diaries avsnittet för pågående säsongerna. Så nu 
måste jag vänta i typ 3 veckor tills usa släpper dem igen så de blir ju kul att behöva vänta..
 
Men aja ska ta och klä på mig ytterkläder och gå upp nu.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback