I don't wanna be there when you decide to break me.

Sitter i sängen och är trött som aset som vanligt då.. Pratat med mamma i tele
nyss om allt och inget, blir att åka dit på söndag & hjälpa till med att förbereda
julmaten. 
Men aja, i skolan idag fick vi veta massa om APU(utlandpraktik) vet vart jag vill
åka, så ska fylla i det där papperet och hoppas på det bästa! Sen så va de näst sista
arbetsdagen i skolan imorgon är den sista! Men iallafall gjorde även ett prov idag som jag
missat och imorgon ska jag göra två till sen är jag ifatt med det.
 
Samt nu sitter jag och försöker få ihop det sista på min svenska dikt, som utöver att bara
vara en dikt ska rimma.. Åh rimma, det är inte alls min starka sida, så får se hur
detta slutar.. Men nu ska jag rimma vidare och prata vidare med Leila om vår resa, den ska
beställas efter julafton då vi har massa pengar så vi kan betala första delen så resan försäkras.
Men vi hörs av senare, Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback