Godnatt.

Jo mitt agg idag gick till dem där så kallade bombshell bh-arna! Såg en super fin tog i den och det var pushup upp till cirka 0.5cm från kanten.. Släppte den gick vidare till en annan super söt verkligen och samma där.. Menar vad fan är grejen med att ha så mycket vaddering i en bh så inte ens tuttarna får plats i den?!
Och har tänkt på att det är alltid så att dem finaste bh-arna görs till bombshells medan normala bhar är fula eller tråkiga och då och då hittar man en utöver det vanliga. Nä fuck de här med att köpa bh.

Men från negativt till positivt. Såg en jacka nyss för vintern som var en dunjacka, vit och slutar vid höfterna som var superfin från Esprit va den och blev helt fast i den! Så den ska bli min nya vinterjacka så ska beställa den i veckan hihi.
Men nu tänkte jag sova, en normallång skoldag imorgon.. Men bjuder på en bild på det jag köpt idag och sen en bild på skit bombshell.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback