while you're talking shit behind my back feel free to bend down and kiss my ass, biatch.

Måste bara skriva av mig lite, har varit så fruktan svärt irriterad alltså ett skapligt tag nu!
Min dag var på topp, två lektioner sen lång lunch, åt uta med flera tjejer i klassen, vädret
är bra, har fixat internetbank + dosa och får mitt nya bankomat kort kommande vecka, träffat
min finaste E och pratat och skrattat, livet är på topp och dagen kunde inte bli bättre.
 
Men så får jag ett samtal och får höra jävla massa skit, och mitt humör rasade till botten. Blir
så förbannat jävla less på folk som inte kan säga saker till mig utan ska snacka bakom ryggen
och berätta för andra, så får jag höra det från personer som personen snackat med om mig.
Menar vafan har du något att säga är du så jävla feg att du inte vågar stå framför mig och säga
det face till face?
 
Åh blir så jävla förbannat på detta, haha enda jag gjort dig är att va schysst, och får detta tillbaka?
Asså dagens människor, falska rakt igenom, det är bara bullshit till höger & till vänster, ush spyr på
folk. Glad att jag har mina älskade äkta vänner iallafall som jag kan lita på, och tänker inte sjunka till
din nivå och sitta och slänga ur mig shit om dig när du inte har möjlighet att "försvara dig".
Men nu vet jag vart du står iallafall och förvänta dig inte något bra tillbaka från mig:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback