valborg.

Ligger i sängen och önska att jag sov.. Det spökar ju hos huset hos mamma, och de är inget skämt bara för de ska verka illa. Det spökar på riktigt då man kan höra fotsteg, en röst som mummlar något, hur skåp öppnas som har som en spärr osv..

Åh nu ikväll när jag kom hem så lyser det ur ett fönster på baksidan av huset och när jag kollar på de släcks det bara.. Tänker först bara "äh, de va timern på mitt akvarium som slog av i rummet" men inser snabbt att jag har inget fönster på den väggen utan de va i badrummet som de släcktes.. Åh jag va den första att komma hem liksom.. Så här ligger jag vaken med spöket..

Nog om det, har suttit i veckan och pysslat med en ny bloggdesign, som nu är klar och lägger upp den imorgon, är så nöjd med designen kanske inte headern. Men det andra!
Ciao:*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback