underbara vår dag

Sitter just nu i sängen och pratade nyss med A. Ska strax hoppa in i duschen eftersom
jag ska till skolan imorgon även om mina höfter gör ont. För har somsagt prov och vill inte missa 
då jag redan har två prov att göra. Men ska försöka klämma in dem inom två kommande veckorna.
 
Har iallafall varit världens finaste väder idag så har suttit ute på balkongen i flera timmar och pluggat
till provet imorgon, gjort klart min avslutande idrottsuppgift, samt fixat det sista om alla APL delarna
och skickat in dem. Så börjar verkligen komma ifatt med allt nu, bara att skriva om "William Shakespear"
och sen så prata om en hemlös, samt tre saker till i reception & entreprenörskap sen är jag i fas 
med alla skolarbeten igen, så känns så fruktansvärt skönt. 
 
Imorgon kommer även B hit, så sover hon här. Så vi får väl se vad vi kommer hitta på för något,
och på torsdag & fredag är jag ledig. Men på torsdag jobbar jag, men det är trevlans, caash haha.
Sen så är de skönt för då är jag ledig resten av veckan sen. 
Men nu ska jag ta och duscha, sen plugga lite innan jag ska kolla på "The following" ikväll.
Ciao:*
ARKIVBILD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback