bästavän.

Hade en superbra födelsedag, med massa fina presenter. Inte lagt upp en massa bilder
på paketen osv, men berättar om allt jag fick imorgon. Imorse eller vid 12 åkte jag in
till Gnesta och har varit med min älskade vän N hela dagen.
 
Vi har käkat gött på grekisk restaurang, kollat på cirkus haha, vi fick värsta rycket och
drog och köpte cirkus biljetter nästan precis innan de börja.
Sen har vi ätit mjukglass i regnet, och skrattat helt galet mycket, och haft mys och kollat
på tv. Åh så jag har saknat henne, men imorgon åker hon hem igen:/ men snart så kommer
hon hit igen och är då här för att stanna!
Åh när ja kom hem kastade jag mig på telefonen för att ringa till Halebops tele support, och fick
sitta i kö i 30min typ, men nu ska iallafall min nya mobil komma och mitt nummer flyttas.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback