tråkigt

Har nyss kollat på senaste avsnittet av "vampire diaries" och ska nu ta och
borsta tänderna. För trotts att det är lördag imorgon ska jag upp vid 7 för
att ha min sista praktik dag imorgon. Känns riktigt tråkigt, då jag verkligen trivs
där och alla är ur gulliga och så snälla. Idag hade dem liksom gjort en tårta
där det stod "Tack Rossana & Elin" (Elin är en tjej som också praoat, men i köket).
Så fick vi en varsin present och så.
Menmen nu är det tillbaka till verkligheten i 4 dagar sedan påsklov och därefter 2månader
skola med lite studiedagar och sen tar jag mitt absoluta sista sommarlov. 
 
Men har inget mer att tjöta om här. Imorgon när jag slutat ska jag hem och städa mitt
rum samt göra rent akvariumet och på söndag ska jag jobba, moneeymoneey haha.
Trodde jag skulle missa denna söndagen men som tur inte så förlorar inga pengar hihi, 
är ju snart uppe i min minimum summa pengar för utlandsresan så känns för jävla bra!
Men nu ska jag fixa mig och sova.
Ciao:*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback