sötnos.

Vaknade vid kvart i 6 och mådde skit, magen cpa och va kaos. Så blir hemma
idag från praktiken. Ska snart ta och ringa dit, ingen är ju där förrän 7. Eller kanske
vaktmästarna eller städet men dem är ju aldrig inne så jag kan få tag i dem i tele plus
att ingen av dem jag ska snacka med.
 
Men iövrigt har jag sovit jätte bra med min nya kudde som jag fick igår, den liksom formar
sig efter huvud och nacke så man ska ligg skönt och med tanke på priset ska de va en jävla
bra kudde, vilket det var. 
 
Jo juste jag har förövrigt världens goaste katt, när jag skulle ner och prata med mamma förut
blev han så sjukt lycklig när jag kom ut ur rummet och sprang efter mig ner och allt. Sen med
upp igen och in i mitt rum, blev klappad, gosades, pussades och massa. 
Sen så sätter han sig vid dörren, och när jag öppnar den går han bara halft ut och vänder sig och
kollar på mig. Så när inte jag går med då vänder han in i rummet igen och är jätte lycklig och
gosig som fan igen haha. Men stänger jag ut honom sätter han sig utan för dörren och skriker
istället tills han får komma in igen, min lilla bebis alltså.
 
Men nu kan jag strax ringa praktiken och sen sova igen.
Ciao:*
åh vad jag saknar mitt långa förbannade hår. Men snart så ska hår-
förlängning fixas, wiihoo.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback