söndag, fuck måndag.

Hallå hallå, jobbat idag från halv 10 till 4 somsagt, och har varit massor att göra.
Jag åt min frukost vid halv 2 haha brukar annars göra det vid 11 då jag jobbar.
Sen när jag väll kommit hem var det typ middags dags och efter det fick jag med
mig mina bröder ut på PW, tycker det är så tråkigt att gå själv.
 
Imorgon är första skoldagen på 6 veckor, då jag va sjuk innan sportlovet, sen efter 
lovet har det varit 4vk praktik. Jo juste nu även när praktiken slutat ska jag ta tag i bloggen.
Ska försöka att fixa dagens outfit dagligen samt att varje söndag köra en "veckans hiss & diss", vilket
inte kommer va en diss för ngt om just veckan utan allmänt bara att den körs en gång i veckan.
 
Borde egentligen sitta och plugga nu, men de är så tråkigt tyvärr.. Så ja, får väll göra det imorgon på
bussen eller så. Iallafall kort vecka, ledig på fredag men med jobbs som gäller då.
Ciao:*
ett par bilder från förut idag. 


Fin!!

2013-03-28 // 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback