duktig.

Ska till att sova nu. Känner mig duktig som idag tagit en PW, gjort situps, squats, plankan osvosv, rump & magträning som gäller nu. Nu har viljan kommit på riktigt alltså! Samt ikväll har jag suttit och ätit frukt medans lillebror ätit godis, och som godis älskande är det stort att motstå godiset haha.
Men jag vill bli fit för sommaren så nu är de hårdhandskarna som gäller.

Imorgon vid 20över8 ringer vårdcentralen upp mig, wiiho... Nej fy alltså, men hoppas på att få en tid imorgon redan då. Sen blir det troligen att åka till Nkpg med morfar och kolla madrass grej till min säng (som är bra för min reumatiska kropp).

Men ska sova nu så jag pallar med morgondagen.
Ciao:*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback