du är så underbar, ja bättre än choklad.

Kan aldrig se kommentarer via mobilen och är oftast inne på den så ser inte 
kommerntarer förrän jag loggar in på datorn. Åh nu när jag startar upp den så
ser jag denna kommentaren från världens finaste vän.
 
 
Finner inte ord för hur mycket denna tjejen betyder för mig, den 8e maj har vi varit
vänner i 3år, och hon är inte bara min vän, utan min bästavän, andra hälft, och så
mycket mer än så! 
Hon finns för mig dag som natt i solsken som åskväder. Men det jobbigaste är
att min fina bor halva Sverige ifrån mig, uppe i norrland.. Vill ha henne vid min sida
bokstavligt talat men det är lättare sagt än gjort. Att ha henne i mitt liv är
jag så lycklig för, jag önska alla hade en vän som henne, sin alldelles egna ängel, 
sin egna hjälte som hjälpt en genom allt och aldrig lämnat ens sida.
Du är det bästa som finns, jag älskar dig Emma, min bästaste vän!♥
finare går inte att hitta!


Att vi har hållit ihop i 3 år, 64 mil från varandra... många skulle säga att det inte går. Men riktig vänskap håller vars man än befinner sig och hur långt ifrån man än är från varandra! den vänskapen har vi hjärtat, och det kommer ingen eller inget kunna ändra på! Tack för att jag får ha en sån fin vän som dig!<3

2013-03-26 // 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback