min nacka tar kål på mig.

Har somsagt nyss kollat på senaste avsnittet av PLL, och gjorde det på en blogg om serien, och gjorde
nog ett misstag som rullade nedåt i den och fick se lite skvaller om serien. Åh är ni PLL nördar och inte vill veta så borde ni inte läsa detta som jag skriver NU:
Man får veta vem A är i det absolut sista avsnittet någonsin av PLL.
 

Men nu kan ni läsa igen;) haha. Men iallafall ska snart ta och fixa mig för ska ta bussen vid ett intill Gnesta
för börjar jobba vid två sen. Men känner inte alls för att jobba för ha lyckats sova som ett cp idag så min
nacke gör så fruktansvärt ont så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Men jobbar iallafall mellan två och sju sen
får jag äntligen åka hem igen och ta helg fram tills söndag, så skönt ska det bli. 
 
Men har inte massa mera att skriva nu så ska ta och ladda upp detta inlägget nu ahha, så hörs vi
här på bloggen ikväll då jag kommer hem.
Ciao:*
slänger upp en akrivbild på mig och min fina.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback