kvälls promenad?

Gjorde en liten ny header, ville ha lite ändring. Så denna får nu stå såhär tills jag kommer
hem från Kos och appropå Kos så drar jag dit om 49dagar, helt sjukt vad tiden går. Inte länge
sen det var 100 och 250 dagar kvar,
 
Funderar nu även på att gå ut på en promenad, har ju varit så fint väder idag så då brukar
det inte vara kallt såhär på kvällen. Måste även smörja in min rygg, har bränt mig lite eller det
syns inte men känns i huden så ska fukta den lite med hudkräm så att min färg kommer hålla
och min hud må bra haha.
 
Har inte mycket mer att berätta, jo jag och N badade idag eller ah, hoppade i vattnet och sen upp
direkt för det var verkligen svin kallt idag. uschusch.
Åh nu har jag inte något mer att säga så.
Ciao:*
arkivbild.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback