Jun. 26, 2013

Saker och ting börjar falla på plats. Jag har börjat sommarjobba så i 3veckor ska jag jobba intensivt som fan så tiden flyger iväg! Mitt pass är hämtat och ligger här hemma, min bästa vän är tillbaka i stan på heltid nu och inget kort besök. Om 36dagar kommer min saknade Leila hit. Men efter mina tre intensiva jobbveckor kommer ännu en vecka med jobb men malmamarken på helgen där. Sen tre dagar jobb så på fredagen kommer Leila, på onsdagen därefter är det fucking Kos som ska leverera i två veckor! Sen va hemma första skoldagen och sen bara spendera de allra sista dagarna på lovet med min fina!
Allt faller verkligen på plats, jag är lycklig, min sjukdom minskar nu av all värme så den kommer snart inte märkas! Jag har världens bästa vänner vid min sida, och dem jag har nu är dem jag vet alltid kommer va där och inte lämna trotts motgångar, osv.

Jag har helt enkelt världens bästa vänner, världens bästa familj, en världsbra sommar som bara väntar på att få starta på riktigt!
Ja jag mår så jävla bra nu! Och nu ska jag sova, och detta mående ska alltid finnas kvar även när motgångar kommer! Efter regn kommer solsken ju!

Det jobbiga är som bortblåst(du är som bortblåst), mitt hjärta är läkt, mitt leende är tillbaka, och minnen finns kvar men den Rossana som en gång var finns inte kvar, för nu levererar livet på topp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback