Jun. 25, 2013

Ligger hemma och pratar med A samt snapchatar med P. Har nyss ätit middag efter att ha jobbat fram till 7ikväll. Blir snart att mysa ner sig i soffan och kolla "geordie shore" igen, så de blir ett bra slut på kvällen.

Har hämtat mitt pass idag och ja.. Bland de fulaste jag sett, men tur bara jag ska visa det när jag ska ut ur landet och in igen haha. Förövrigt så köpte jag två linnen, typ foppatofflor? Och så ett paraply då alla mina tidigare gått sönder haha..

Jobbar imorgon igen och börjar vid två och slutar vid sju då. Sen så är jag ledig fram tills söndag, så på torsdag sover jag hos N och på fredag drar vi till storstaden, så de blir ett par chill lediga dagar.
Men nu ska jag gå och koppla ihop min dator med tvn så jag kan kolla serien där.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback