Jun. 20, 2013

Mötte upp min fina N vid 11tiden för en go nattpromenad och prata en massa. Så tänker vi oss inte förr om tid på dygnet så vi svänger in på en stor grusväg som går upp till stall område med hus alltså typ landet.

Så kommer det en grävling springade över vägen typ 5m framför oss så vi vågar inte gå längre.. Så vänder vi om och fortsätter snacka och så, så kommer de två jävla grävlingar springande ut på vägen framför oss och typ skriker, så paniken går på högsta nivå. Så står vi kvar så kommer dem jävlarna springandes tillbaka i turbo åt vårt håll, så vi skriker och springer i panik!
Så N ringde sin pappa så fick han hämta oss, räddaren i nöden alltså! Vi hade fan stått kvar där hela natten annars tills det blev ljust! Sjukt länge sen jag var så jävla rädd alltså.

Men nu ligger jag tryckt hemma i min säng iallafall och lyssnar på musik.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback