Jun. 06, 2013

Så många nätter har jag drömt samma dröm om och om igen. Så testade söka på vad min dröms betydelse är, eftersom saker i drömmar har betydelser.
Har drömt att jag går i en stad som jag aldrig sett förr, att jag inte vet vart jag är och det är mörkt ute. Jag blir förföljd av några människor men jag ser inte vilka det är, så jag börjar gå fortare och tillslut springa, försöker skrika men inget ljud kommer. Dem springer efter och jagar mig då jag kommer fram till ett stup och jag får välja mellan att dem får tag i mig och typ mörda mig eller att jag kliver utanför stupkanten, och jag väljer stupet och faller då ned och vaknar ur drömmen i typ panik..
Åh flera gånger har den kommit och tagit sig in i min skalle om nätterna..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback