Hemma efter pass fix och handling.

Sitter i sängen och ska just till att kolla på Geordieshore. Slutade somsagt två idag och några minuter efter mitt senaste inlägg så ringde pappa och sa att dem snart va i nkpg. Så nu har jag gjort ett fräscht pass men kan säga att jag såg hemsk ut plus att de typ inte såg ut som mig o.O haha men hoppas de kommer se något bättre ut irl, men huvudsaken är att jag har ett pass med en bild på mig i och sen om jag inte ser likadan ut på riktigt spelar ingen roll, vafan alla kan inte bli bra på bild;)

Men sen efter åkte vi och handlade lite för veckan sen käkade vi på burgerking och nu är jag äntligen hemma och ska ta det lugnt som satan.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback