Fyfan så jag saknar mitt svarta hår.

Har nyss varit ute med Wilja, mamma slutar om 1.5tim och då drar vi nästan direkt till Nkpg för att hämta pass.
Sen när jag kommer hem igen är det inte lång tid tills jobbet kallar, tror även jag fått min lön idag, woopwoop.

Har förövrigt suttit och kollat tillbaka in bloggen och helt sjukt vad jag saknar mitt svarta hår.. Men ska ju hålla mig kvar vid ljust, låta det blekas i solen nu i sommar samt i Kos, sen efter får L göra slingor i håret på mig så jag får en bra blond färg. Även fast jag saknar det så mycket så är ljust hår så svårt att få så ska nyttja det nu när jag väl kommit hit och fått bort de svarta och de flesta röda nyanserna.

Men bjuder på lite bilder på en snygg jävla Rossana i svart hår.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback