Fredag! Första sommarlovsdagen

Nyvaken och gosar med Texas. Haha han är helt underbar min lilletjockis, antingen på morgonen när han hör min dörr öppnas springer han så fort han kan till mig och ska gosa. Annars om jag håller på i mitt rum men har dörren stängd och han hör de sätter han sig utanför och väntar och tar de för lång tid börjar han mjaua, haha så himla söt!

Men nog om det, ska bli en segis dag idag då vädret suger osv. Vill även på ett sms från polisen där de står att just mitt pass är klart.. Alla andra i familjen har fått förutom jag haha:c Men annars hoppas jag att jag får på måndag så jag inte ligger värsta efter, vafan jag är ju den som drar iväg först!

Men ska ta och äta frukost nu så skriver jag mer senare. Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback