Älskad vän

Ligger i sängen och chattar med E, du är guldvärd kom ihåg det gumman! Hon är en av mina vänner som jag skulle döda för, för hon är den bästa man kN tänka sig! Åh somsagt så på söndag drar vi till sthlm och käkar gott osv samt rixfm festivalen om vädret tillåter. Fy så jag saknar min bästavän!
Jo så har vi även snackat om kryssning i sommar, så det ska vi försöka klämma in att vi ska på nu när vi är 18!

Men ska ta och sova nu för är super trött haha, men bloggar mer imorgon. Nedan kommer två bilder från mitt åh E's smsande tidigare idag, älskar att jag alltid kan va så ärlig åh hon inte tkr jag är dum utan bara störd haha;)
Ciao:*

Åh ni son sett serien "the following" fattar nog;) för tjejen är ju tsm med en goodlooking man som är typ mass mördare haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback