Sommar och sol.

Ligger i soffan med goa cashewnötter och ska kolla film. Pratade nyss med mamma och hon berätta att mitt intyg på alla mina mediciner har kommit nu, så nu kan jag åka till Kos med mina droger utan problem;).

Förövrigt har jag haft de jävligt gött vid havet idag, solat, "badat" och bara hafe de skönt. Samt att de va en gubbe typ 30meter bakom oss på en liten bergs udde som va naken.. Alltså han solade och badade naken så från typ 9imorse till 4 då vi åkte sprang han runt näck få det åkte båtar förbi hela tiden..

Jo såg även iller? Mink? Eller mård en liten familj, mamma&pappa med fem ungar. Så fruktansvärt söta alltså, ville bara ta med en hem!
Sen svängde vi till Trosa på vägen hem och köpte oss en varsin go glass.

Men nu ska jag starta en film så ja kommer i säng skapligt.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback