Skapligt irriterad tjej.

Har nyss suttit och skrivit med en person på facebook, tänker varken skriva ut om det är en han eller hon det handlar om, eller om det är en eller flera inblandade i det eller vad det handlar om mer än en ynka detalj, en förbannad jävla kommentar.

Iallafall så skrev h*n till mig och gav mig en liten "utskällning" eller vad man ska kalla det, och jag läste om den där texten om och om och om och om igen och fattade verkligen NOLL, jag förstod inte vart personen hade fått allt ifrån om att jag gjort si och att jag gjort så. Till en början tänkte jag skita i det för tänkte om h*n vill anklaga mig för något som jag inte gjort så är det dennes problem och inte mitt.

Men tog mig ändå tid och skrev ett svar, och får då reda på att någon jävel, en feg jävel måste jag lägga till, har slängt ur sig en riktigt patetisk skriven kommentar till denna person, i MITT förbannade namn! Inte nog att den ska vara omogen och skriva massa saker som den ärligt inte har ett skit med att göra, utan vågar inte stå för vad den skriver utan tycker att det är skit bra att hänga ut mig så jag får skit.

Åh alltså detta är skrattretande att någon stackars människa inte gör något vettigt med sitt liv istället för att skriva en riktigt jävla fjantig text som tydligen "jag" skrivit. Jag kan säga, jag må va dryg ibland och kan sjunka ganska lågt i nivå, men skulle aldrig sjunka till den nivån denna människa gjort. Men det roliga är att i den kommentaren står det saker om mig som är sanning men som få, få personer vet om. Så har en baktanke på vem som kan skrivit den och de roliga är det h*n så är jag jävligt besviken på den personen, trodde du va min vän:)

Men med detta inlägget vill jag bara säga att jag skäms för stunden över att vara en människa, att leva på denna planet, då folk beter sig som 3åringar och är så fruktansvärt omogna.
Men ha de gött haj.

Åh ett vacker finger till dig som just skämt ut dig något fruktansvärt genom att göra som du gör:**




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback