rösta, rösta, rösta

Hallå hallå, kom hem från jobbet för en stund sen och har två små funderginar som ni
får rösta på här nedan.
Den första är ska jag fortsätta vara ljushårig eller göra det mörkare igen. Åh tänk inte nu
på typ "men du har kämpat med att få det ljust" eller "du har slitit på håret så varför färga tbx direkt"
osv osv osv. Utan jag vill att ni röstar utifrån vad ni tycker är finast på MIG.
 
 
 
Sedan till nummer två, skulle ni vilja att jag slänger  upp inlägg med kategorin "Detta du kanske inte
visste om mig" Så då och då kommer det komma upp ett inlägg med kanske 3-5 saker om mig
som ni kanske inte visste, eller som väldigt få människor vet om mig?
 
 
 
 


Svart svart svart svart 😍😍

2013-07-21 // 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback