mys kväll.

Sitter just nu i soffan och ska strax lägga mig, facebookar med min älskade E och
har nyss pratat i tele med C och rätt ut lite saker. Haha beskyddande Rossana är
igång nu igen, men vafan har man gått igenom en sån grejj så blir det lätt så, för man inte
vill andra ska gå igenom samma.
 
Men iallafall har haft en toppen dag, grillat med N och hennes moder, fader och morsbroder haha,
fett fult det lät men ah, Sen började vi gå hemåt och han gå runt 4-5km innan hennes föräldrar plockade
upp oss för skjuts sista vägen hem. Sen så har vi bara chillat på bryggan och haft det bra, ätit danonino
och pratat.
 
Imorgon blir det att va med min babe igen, kolla lite på naglar, eller ah så man kan göra egna tippar.
Sen ska vi till farbror doktorn och N ska vara mitt moraliska stöd haha!
Men bloggar mera imorgon för nu ska jag bädda ner mig i sängen.
Ciao:*
mitt saknade älskade hjärta!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback