Måndag, ny vecka, nya tag.

Ligger i sängen och har nyss varit ute med Wilja på en promenad och även packat klart sakerna som ska med till pappa. Kännet mig ganska effektiv som även hunnit göra rent mitt akvarium och ätit frukost hoho.

Men pappa kommer väl och hämtar oss om ca 45min åh direkt efter det åker vi till Stop där jag ska springa upp på intersport som har 50-60% rea på typ allt och kolla om de finns några skor på rea där. Sen ska vi handla mat för veckan och sen är det jobb som gäller.

Efter jobbet drar jag till N och sover där inatt då hon åker till Munkedal imorgon och på onsdag till Alanya och kommer inte hem igen hit förrän 16juli så vi måste passa på sista dagen innan hon drar. Men har inte mycket mer att skriva så detta får duga för nu.
Ciao:*



Svar: Hej! Kos är UNDERBART! Jag och min vän har varit sjuka nu de första dagarna, men det spelar ingen roll, vi stormtrivs! Vädret är skönt, inte ett moln på himlen och solsken till 7-8 på kvällarna. Vi klubbar på kvällarna på bargatan, en klubb där heter West och är full av skandinavier, mest snygga norskar faktiskt, haha! Vet ju inte riktigt vad du ska göra på Kos, men alkoholen är billig sol bara den! Igår köpte vi en vodka för 4€ vilket motsvarar ungefär 35kr! Mat och shopping är ungefär lika dyrt som i Sverige dock, och grekerna är väldigt på oss Svenska tjejer så man måste se upp och inte lämna varandra då grekerna ofta är väldigt respektlösa mot skandinaviska tjejer! Du kommer stormtrivas, Kos äger!!

2013-07-01 // 16:55:09

Haha, samma syfte som oss då! Jo men partyutbudet här är toppen verkligen! Det drar dock inte igång riktigt ordentligt förrän vid midnatt, alternativt lite tidigare på helger och folk festar riktigt hårt tills soluppgången, i all fall på West där vi har varit varje kväll! Idag var det otroligt grymt drag där! Alla dansar på borden och på bardisken och jag+mina vänner fick tre gratis shots var utav bartendern för att vi dansade och höll igång så! Kommer man bra överens med personalen så fixar de även bättre priser för er!:) vi har bränt cirka 20-30€ per dag här borta på mat, alkohol och lite småshopping så man klarar sig fint här borta även om man inte har allt för mycket pengar! Se till att förfesta på hotellrummet så slipper ni köpa upp massa pengar på alkohol i baren :) hoppar ni får en grym resa!! Och tack så mycket, jag kämpar för att bli bättre här! Kram :)

2013-07-02 // 04:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback