Jul. 11, 2013

Sitter i sängen och tar det lugnt, varit nå fruktansvärt tråkigt att jobba idag så ville bara hem verkligen. Men slutade lite innan halv9 och fick skjuts hem av pappa och Marie så det var riktigt skönt.

Är även smått irriterad för har börjar flagna mellan tuttarna och lite nedanför precis och det är där jag flagnar VARJE år, men aldrig lär jag mig att smörja in just de två ställerna med solkräm-.- men aja färgen kommer vara snabbt tillbaka.

Ska snart bädda ner mig i sängen för är riktigt trött och så är det ju jobb som gäller imorgon igen.. Men näst sista dagen innan tre dagars ledighet, kämpa Rossana kämpa!

Men aja har inte alls mycket mer att berätta så ska tvätta bort mitt smink, smörja in mig i hudkräm och sen bädda ner mig i sängen och skriva lite på min packlista för Kos innan jag släcker lampan.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback