Well you only need the light when it's burning low. Only miss the sun when it starts to snow

Har dansa zumba och shakeat på asset lite haha, starten har gått nu och
har mitt mål i huvudet, och där ska det stanna. Tänker inte berätta för någon om
det för finns väll alltid någon som ska hata lite på det eller så.
 
Ska iallafall ta och fixa mig, knappra lite mediciner/tabletter, borsta tänderna
osv sen bädda ner mig i sängen, är trött som tusan eftersom en förbannad
katt höll på en massa utanför dörren inatt..
Men detta får väll duga.
Ciao:*
 
just nu,.

det är inget speciellt med denna dagen, men idag känns det som
att på någotvis har saknaden av mina vänner längre bort verkligen 
slagit till, dem som jag inte träffat på månader.
Saknar er så mycket varje dag men idag blev det värre, av någon
mystikst anlednig.


» emma

ååh ja vill också hålla på m zumba!
Syster min har de så ska sno de tror ja för hon håller knappt på längre;)

2013-01-25 // 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback