trött.

Det har varit en lång dag, dagen började men en jävla smärta igen. Smsade pappa så han
ringde vårdcentralen, fick tid där halv 12, gick dit sammanlagt innan jag kom därifrån tog det
ca 1timma. På vårdcentralen skickade hon en "akut remiss" till röntgen, så jag och pappa åkte
in till sjukhuset då han slutat jobbet, där väntan känndes som år, sen efter ca en timma där fick
jag åka hem.
Så var hemma runt 3 tiden kanske? Sen dess har jag bara chillat, kollat på senaste avsnittet
av "pll" och bara tagit det lungt och försökt ignorera smärtan så gott som går.
och nu sitter jag och tjockar med lite godis, samt lyssnar på musik och funderar på att ta ett
bad men jag vet inte ännu menmen.
Ciao:*


klickade precis in på din blogg, vart har du ont? :o krya på dig!

2013-01-17 // 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback