random shit

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Evve
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Evelina
4. Du kramade: Evve

IDAG
5. Kläder: skrikrosa mjukis dress
6. Bättre än igår: same shit, just a different day.

IMORGON
7. Är det: Lördag
8. Planer: moster, hennes man & kusiner kommer hit.
9. Något tråkigt som händer imorgon: städa kns?

FAVORIT
10. Nummer: 8
11. Färg: lila, Rosa
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: mer än ord kan beskriva.
14. Humör för tillfället?: Less

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: vakna
16. Vad åt du sist?: macka
17. Vad irriterar du dig på?: en jävla massa grejer.
18. Tror du på distansförållanden?: ja faktiskt, älskar man tillräckligt ska inte ett avstånd förstöra.
19. Vem tänker du på just nu?: nobody
20. Tror du att personen tänker på dig med?: ah jo precis
21. Vart reste du sist?: Skellefteå
22. Vad gjorde du igår kväll?: tv med mamma & lillebror & sov.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mamma i utseende (hör de ooofta) sen båda i personlighet?
24. Ler du ofta?: mer nu än förr iaf
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?:  kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: jaa:$
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen
28. Vilken färg har din tröja?: rosa

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: för många ggr
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: beror på vad jag gjort

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: jodå, men ganka negativ med.
33. Vad gör dig glad?: min allra bästa vänner, åh min lill gris Texas.
34. Önskar du att du var lyckligare?: jo
35. Är lycka överskattat?: nee
36. Kan musik göra dig glad?: ja det kan den 

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja, säger det om jag inte menar det.
39. Har du en flick/pojkvän?: nej....
40. Är du nöjd med det?: ja(pojkar är idioter) :)) Men vill ändå ha ngn.
41. Är du kär?: nej

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: nämner inga namn, men finns en & annan
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha nej
44. Är du en mobbare?: Nej, men jag kan va elak mot folk:)
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Gråter varje gång jag blir arg, ilskan övergår i tårar.
46. Har du blivit sviken någon gång?: det har jag verkligen..

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: jodå, fast är skoltrött, vill bara ha sommarlov
48. Favoritämne?: svenska kanske?
49. Värsta ämne : naturkunskaaaap
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:  mycket, typ bästa maten nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback