natti

ligger i sängen med min prins bredvid mig. Gosigaste sovsällskapet:')
Men iallafall sämst bloggning igår pga en sak.. Sen idag med för har jobbat från 9.30-16.00. Men nt varit min dag idag iallafall, eller hela dagen eller ja börja med att J kommer in på jobbet åh typ frågar om detta är seriöst.
Då har vi båda tagit randiga tröjor, och inte nog med det, rödvit randiga är båda så vi ha gåt och matchat idag.

Sen har de varit kaos, sen lugnt, kaos, lugnt osv. Lyckades även tappa en semla på golvet(fail1), sen så gick de väll skapligt, men städningen va kaos, skitväder som gör de så äckligt på golven.

Men då dagen va slut skulle jag smsa min vän F men råka smsa fel person som jag inte har kontakt med längre (tvivlar på att h*n ens vill de hah) så blev lite fel(grovfail2).
Sen har jag bara chillat hemma, kollat tv med mamma och så. Så dagen har varit lite misslyckad menmen.
Nu ska jag sova, Ciao:*


lyckas alltid med såna här fail>.<



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback