Jan. 28, 2013

Ligger i sängen och ska strax duscha. Dagen har varit bra fram tills bussresan hem. Först såg jag att dem bytt tid från 15.35 till 15.50 nu ist.. 15minuters väntan varje dag mer nu, så de sög.
Men gick på stan med A och L tilla bussen gick, fick även med mig tre par trosor hem.
Sen när ja satt på bussen börja de tjuta i den när vi kommit lite mindre än halvvägs. Så vi får stanna och utrymma bussen, och när vi kommer ut luktar set bränt och shit?! Så så får vi vänta ca 25-30min på en ny buss.
Så när vi kom därifrån va klockan 16.50 vilket innebar att för 10min sen skulle vi egentligen varit hemma men nejnej D:

Sen kom jag tillslut hem så åktr jag med pappa och A hem, åt middag och nu chillar jag. Även köpt nötter tills kvällen, så blir nog fim efter duschen.
Ciao:*











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback